Moje milé čtenářky a fanynky,

moc Vám děkuji za návštěvu a rovněž za Vaše milé komentáře. To, že nereaguji neznamená, že je nečtu, či jsou mi jedno. Jde pouze o jakýsi deficit energie a nedostatek klidu na psaní. Jsem jako chlap, dovedu se soustředit jen na jedinou věc (mám to v číslech, vlastně mi to jedno právě chybí) a pokud píšu a řve mi do jednoho ucha Outěžka a do druhého Ronja a ze zadu se pozornosti dožaduje Hanbalánek, nemám šanci na nic. V té chvíli se hroutím a jenom tupě civím. Nebo řvu jako lev a utíkám si balit a chci zmizet z toho chaosu.

Vážím si Vás i Vašich slov a návštěvy a moc Vám za to vše děkuji.

Vaše Nartaya alias Lenka

Učila se na kole

23. srpna 2018 v 9:52 | Nartaya |  Kudy chodí, tudy fotí
S naší Outěžkou je někdy fakt sranda. Ale člověk neví, jestli toho blbce jenom hraje nebo je po tatínkovi králem trapasů.

Včera jsme šly na odběr krve. Outěžka má trpí menší anémií a tak se hlídá hladina železa v její krvi. Jelikož už věděla, do čeho jde, průběh byl klasický. U pultíku odevzdala svoji zdravotní kartu a žádanku o odběr, vše v pořádku. A šlo se na věc. Měla nastavit prstíček, ale neměla jako Jeníček s Mařenkou po ruce klacíček, tak se začala silně bránit. Spustila sirénu a fyzickou obranu. Myslela jsem, že vše proběhne v klidu, ráčila jsem počkat před ordinací, ale pak jsem šla sestřičkám pomoci. Posadila jsem si vzpouzející se dítě na klín, chytila mu pracky a za doprovodu ohlušujícího řevu byl odběr proveden. Připravila jsem sestřičky na další den, kdy jsem chtěla přijít s Ronjou. Ta bohužel též musí jít na kontrolní odběr krve.

Po této pro mne psychicky vyčerpávající akci jsme odklusaly o patro výš na oční. To Outěžka zvládla skvěle a v optice si vybrala nové obroučky - černé. Tolik nádherných brýlí v nabídce bylo, barev rozmanitých, ale Outěžka sáhla po černých. No budiž, snad jí v nich ta první třída ve škole půjde hladce.

No nic, takže v Protivíně se učila na kole. První jízda probíhala asi takto. Outěžka se usadila na sedačku, nohy odložila na pedály a já ji vezla. Když jsme projížděly kolem plotu, za kterých se chichotaly dvě malé holčičky, Outěžka se více napřímila, vypnula hruď a začala šlapat. Ačkoli jsem ji držela, předstírala, že tam nejsem a že jede sama. Holčičky se začaly chichotat o to víc. Outěžka spokojená, že sklidila pozitivní ohlas, přestala šlapat a dál se nechala tahat upocenou matkou. Jenže já měla takový záchvat smíchu, že jsem jí to musela pošeptat do ucha, že jsme vypadaly jako dva kreténi a ona se začala taky chechtat, až málem spadla z kola.

Jenže jí to nedalo a tak to pořád zkoušela i bez mého držení, až najednou ono to šlo. Říkala jsem si, že udržet balanc pro ni nemůže být problém, když jezdí skvěle na kolobrndě.

Když jsme s lekcí začínaly, šly dvě sousedky na pravidelnou procházku a podporovaly Outěžku v její snaze. Když se vracely, Outěžka už jezdila sama a tak na ně křičela, že jim to ukáže, přecenila své síly, rozšlapala to z kopečka a na konci se natáhla na chodník. Řev byl ukrutný a sousedky měly co dělat, aby jim smích neroztáhl pusy od ucha k uchu - slzy smíchu však zatlačit nešlo, uhrály to na lítost.

Ono je to kolo na Outěžku asi už malé. Navíc k němu byly umělohmotné klíče, takže jeden jsem zlomila při úpravě výšky sedačky, šroub tím umělákem nešel pořádně utáhnout, takže sedačka byla každou chvilku dole a Outěžka měla kolena vylomená do stran, což vypadalo fakt tragikomicky. Ale šrouby na jistě v Číně vyrobeném kole byly tak atypické, že k nim jiný, než umělohmotný klíč nepasoval, a na řadu přišly sikovky. To už se s tím mordovala Milunka. Já jen kritizovala nekvalitu na pohled docela pěkného kola. Nepraktického.

Všimněte si, jak to s Milunkou komentujeme. Já kritika a Milunka obhajoba svého výběru. A vůbec nevím, kdo je Perglerů holka!!! Ona Outěžka tu trapnost nezdědila jenom z jedné strany...

2 lidé ohodnotili tento článek.